2010-04-10 @ 19:26:50
Skulle träffat fikat och träffat Hugo idag men hamnade i en biosalong, som titeln säger så såg jag Nowhere Boy


Tänk er John Lennons barndom - en pigg tonåring, nyfiken, skarp och rolig, som växer upp i den slitna staden Liverpool. Två fantastiska systrar slåss för hans kärlek; Mimi, den fantastiska mostern som har uppfostrat honom sedan han var fem år och Julia, den spirituella mamman som lämnade honom i Mimis vård. Längtan efter en normal familj, lockar John ut i den nya konst- och musikvärlden, med influenser från USA. Han hittar sin själsfrände i den unga Paul McCartney. Men precis som Johns nya liv ska till att börja, leder sanningen om hans förflutna till en tragedi han aldrig skulle komma undan. // SF

Tyckte den var jättebra,men måste säga att jag inte hade speciellt höga förväntningar innan så.
Den var mycket mer drama och känslofylld än vad jag förväntade mig.
rätt sorlig. Efterssom jag är rätt så påläst så tror jag att jag uppskatta filmen mer en vissa andra
Sevärd heltklart.

notes

COMMENT HERE:

NAME:
REMEMBER ME?

EMAIL ADDRESS:


URL/BLOG ADRESS:


NOTE:

Trackback
RSS 2.0