2010-07-31 @ 19:50:36

the day so far:
Vaknade klockan 12.00,åt en macka satt mig framför datan,lyssna på lite musik. klädde på mig (svarta shorts randig tröja med uppkavlade ärmar,mina nya blå skor,klockan och mina nya solglasögon). Gick till hemifrån vid runt 12.55, gick till Mariatorget för att se Prideparaden, först runt 20min så hade de hunnit komma dit jag stod.
Själva paraden tyckte jag var jätte tråkig faktiskt,brukar vara mycket roligare. Sen gick jag till 7eleven och köpte nån slags calzone med pesto i och en coca cola,det var ganska gott förutom att den var lite kall. Sen skulle jag alltså till pappas tomt/landställe/sommarhus för att min farmor hennes man och hunden har kommit hit från Norrland för att hjälpa till med huset som snart börjar blio klart. så jag tog rödalinjen till Danderydssjukhus. Därifrån så skulle jag ta en buss dock skulle jag få vänta i en timme. Gick till en kiosk och köpte lösviktsgodis och kaffe = asgott. Sen fick jag hjälpa en vilsen tjej hehe dock var det första gången jag var där men såg dirket vad hon leta efter (en buss). sen kom bussen,satt där en timme sen kom jag till the final destination där väntade farmor så vi åkte till tomten/landstället/sommarhuset, och nu är jag här och bloggar och lyssnar på beach house

Beach House – Zebra

posshej/maxi


notes

COMMENT HERE:

NAME:
REMEMBER ME?

EMAIL ADDRESS:


URL/BLOG ADRESS:


NOTE:

Trackback
RSS 2.0