2010-07-30 @ 23:33:27
Sitter och lyssnar på Arctic Monkeys. Videon till Cornerstone och Flourescent Adolescent är jättefina.
Cornerstone är enkel och ganska retro. Alex sjunger i någon gamal mikrofon,sen är låten jättebra också men men
http://www.youtube.com/watch?v=LIQz6zZi7R0
I Flourescent Adolescent videon går ut på att en massa clowner slåss mot män klädda i kostym,den är fint filmad och sådär. asbra video. http://www.youtube.com/watch?v=ma9I9VBKPiw&feature=channel 

Idag så har jag fixat ID-kort med mamma,bilden vart asful skäms. Sedan åt vi Lunch,jag tog en pasta med nån slags pesto röra och räkor,det var jättegott men fick världens största portion åt typ halva,hehe. Sedan var vi i en park med mina lillebröder,sen gick jag hem till Pappa. åt Nudlar till middag,kollade på halva Donnie Darko. tog en promenad.
nu är jag uttråkad men dagens låt är den här The Enemy – This Song Is About You


notes

COMMENT HERE:

NAME:
REMEMBER ME?

EMAIL ADDRESS:


URL/BLOG ADRESS:


NOTE:

Trackback
RSS 2.0