2010-10-17 @ 16:10:33
Om Veckan

måndag och tisdags kommer jag faktiskt inte ihåg någonting ifrån..
Onsdags kommer jag ihåg.. var ledig! tillbringade dagen med att göra läxor till Håkans nya skiva sen for jag och träffade min flicka hihi.
I torsdags var jag på Håkan Hellströms signering på bengans skivbutik. Köade hela dagen och träffade jätte mycket trevligt folk. Kallt var det dock,riktigt kallt. Sen kom Håkan och han signerade min affish och nya skivan. Sen gick jag Dominique,Tova,Isa,Cedde,Victoria och Alex runt lite i stan. Isa ( eller någon ) råkade fimpa på min tygpåse utan att vi märkte det så den började sakta sakta att glöda upp vilket jag märkte när jag stod i skivbutiken och kände att det luktade bränt. såg hur det steg rök från väskan och ett stort glödade hål genom halva väskan syntes. luktade jävla mycket kan jag säga. min skiva luktar fortfarande.
I fredags gjorde jag absolut ingenting,tog det lungt lyssnade på musik och var ful.
Igår: Var jag med Tintin i princip hela dagen. vi letade jacka åt mig.VI HITTADE INGEN.  åt mat gjorde vi också.. vi gjorde ett as bezt video-blogg inlägg också haa.. som eventuellt kommer upp nån gång på http://barnetarne.blogg.se/
sen träffade vi massa folk och gick på en fest (asnära där jag bor) det var hur trevligt som helst.

notes
POSTED BY: ALIZ

hade glömt bort din blogg. sen ba plopp så var det nått inlägg på bloglovin :)

2010-10-18 @ 18:14:41



URL: http://gasdance.blogg.se/
POSTED BY: Max

awsome!

2010-10-18 @ 20:26:44


COMMENT HERE:

NAME:
REMEMBER ME?

EMAIL ADDRESS:


URL/BLOG ADRESS:


NOTE:

Trackback
RSS 2.0