2011-02-11 @ 00:39:32
Crystal Castles är bokade till en dans festival i Stockholm och som alltid är det 18årgräns. Det är förjävligt
En annan grej som är förjävligt är att jag hittade en acne ring för halva priset så tog den slut tog en dag för mig att smälta det.
där är den jävla ringen... Jag fyller år på måndag. Har skyhöga förväntningar på vad jag kommer få i födelsedagspresent av ALLA. kom ihåg att det här är väldigt viktigt för mig.alltså om ni vill va min vän. [punkt] NEEEEEEEEEJDÅ jag skojar bara med er ...
jag har inga jävla abajsplaner i helgen fett skönt.. men endå om nån ska hitta på nåt kan ni säga till endå..bara för att ..bryr mig inte

notes
POSTED BY: KiZnic - Viktigt budskap ♥

Vad surt med ringen :( ,avslutade nyss en dokumentär med ett budskap som du aldrig kommer glömma. Hade verkligen rekommenderat den till dig och dina läsare. 1,5 timme varar den och du kommer inte lämnas oberörd :´(

2011-02-11 @ 01:24:21



URL: http://kiznics.blogg.se/

COMMENT HERE:

NAME:
REMEMBER ME?

EMAIL ADDRESS:


URL/BLOG ADRESS:


NOTE:

Trackback
RSS 2.0