2011-01-20 @ 17:55:56
Broder Daniel,bandet som betytt mest för mig. Min största dröm är att göra lika stort intryck på folk som BD gjort på mig. Vilket .. ganska sorligt nog känns omöjligt.
Jag har aldrig sett dem eller Henrik live,vilket jag är väldigt bitter över.
Det hela började nog när jag gick i 6an så fann jag dom av en ren slump,på ett kalas. Första låten jag hörde var ju såklart luke skywalker haha kommer verkligen ihåg det. Under min stora intensiva broder danielperiod så var jag den enda i min skara vänner som tyckte om dem. jag tyckte det var jättekonstigt men dom tycktes inte höra vad jag hörde. Så jag hade ingen att indentifiera mig med låter töntigt som fan eftersom jag gick i 6an,men jag finner ingen bättre förklaring. det gjorde att jag nog inte alltid mådde så jävla bra vart typ svår och ful nej men skämt åsido så speglar den perioden inga speciellt bra minnen.


När jag lyssnar på Broder Daniel nu så blir jag bara väldigt sentimental så jag har försökt att lägga dom åt sidan,men dom tycks alltid komma tillbaka till mig. Min hypotes till det här är ju alla aspekter jag ramblat upp här.

Broder Daniel Forever

notes
POSTED BY: andreas

har inte sett broder daniel heller. mår jättedåligt över det hahaha broder daniel forever mh. åhh vill se.

2011-01-20 @ 21:13:25



URL: http://popluggen.blogg.se/
POSTED BY: Max glader

Funderar på gå gruppterapi,sitta och gråta med massa pandor

2011-01-21 @ 00:28:04



URL: http://shadowplay.blogg.se/

COMMENT HERE:

NAME:
REMEMBER ME?

EMAIL ADDRESS:


URL/BLOG ADRESS:


NOTE:

Trackback
RSS 2.0