2011-01-06 @ 17:01:18
En annan av mina Idoler är John Lydon aka. Johnny Rotten.
Inte så mycket för det han gjort i musikväg utan mer hans sett. Fast jag älskar låten 'Rise' av Public Image Limited.
Det jag gillar med honom är hur han beter sig i t.ex intervjuer.
Sen gillar jag hans stil. Nu är det min bild av John som jag idoliserat,vilken är den han var på 70 talet.

notes
POSTED BY: Club Soda

Man kan ju tycka att han är skön i intervjuer men jag tycker inte det verkar äkta på något sett. Han är en opportunist och det känns liksom som han leker galen för att skapa publicitet. Jag menar, han har inte ändrats en bit sen han var tonåring. Fortfarande samma jargong, uppspärrade ögon, "I DON'T CARE!" osv. En fet jävla roll typ :S

2011-01-07 @ 23:59:38

POSTED BY: Max

jaja kanske det. Men min bild av honom kvarstår densamma

2011-01-08 @ 00:16:17



URL: http://shadowplay.blogg.se/

COMMENT HERE:

NAME:
REMEMBER ME?

EMAIL ADDRESS:


URL/BLOG ADRESS:


NOTE:

Trackback
RSS 2.0